Web Toolbar by Wibiya

Hejhej kära läsare,som är så många som 0 kan jag gissa :)

Nej men vaknade klockan  9
elr ja,erica vaknade och jag råkade vakna.
Hade typ fet nackspärr,så blev masserad av finaste lillasyster :')
sen hörde vi ngt konstigt så vi sprang ut,haha jag skäms så som jag såg ut o.o
sen åt vi frkost,
gick och solade med musik,
lite senare fixade vi oss,
var beredda på en bildbomb sen,för vi lekte med camen ;))
iaf,vi drog ut,hade lite kul,sjukt kallt,men iaf vem bryr sej?
sen gick vi in,satt vid datorn,skrattade lite sen skulle hon hem :c
sen satt jag och grät,fast det gick över,
Tack mathe för att du gjorde min kväll/natt t ngt bra iaf :')
haha bildbomben här nu då ja ;)
-Jag saknar dej varenda dag sen du gick..'

Vem ser när du gråter dej till sömns.
Allt har blivit till en stor mardröm.~
-Det är över nu,
men jag kommer ihåg alla dagar med dej,
dom är över nu.-
Ja sådan storasyster sådan lillasyster,jag älskar dej massa,med dej är jag mej själv! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!