Web Toolbar by Wibiya

hehe :)

MWAAAHHHHHHHHHHHH!!!!
Hittade ett hus i gvd,
så mamma sa upp lägenheten här i skit reftele,
så i september blire gvd :)
Nu  str jag & snackar med älskade älskling i tele,
mihihihi :3
så kan typ inte skriva nått ;p
men köpte hårfärg med,
så färgar det imon :)
skönt att få tbx den svarta färgen,
har saknat den som in i gatan,heh (a'
men puss ;*
-Du kan gråta mitt på gatan,
men jag glömmer aldrig bort vad du gjort.
Du får passa dig som satan,
för jag glömmer aldrig bort vart du bor.
Nej jag glömmer aldrig bort vad du gjort.
Nej jag glömmer aldrig bort vad du gjort.
Nej, Nej
Jag glömmer aldrig bort vad du gjort.'
~Natten är ung och jag ligger vaken,
Jag är Lucy in the Sky, jag är högt över molnen,
Ja, jag vet att hon är söt men håll tillbaka,
För jag har trillat dit, jag har fallit, jag har vaknat,
Ja, jag vet att hon är söt men håll tillbaka.~



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!