Web Toolbar by Wibiya

Ett väldigt tråkigt inlägg ju :(

Kom nyss in efter e helt amazing kväll med
EricaBabie,Jimmy,Albert & Coffe ^^
Hihi , kuuuuul :')
Jaja,blev iaf väckt tjugo i 8..
skit samma,somnade om & sov t halv 10 då mamma ringde..
skit samma,somnade ju om..
Sen rigde erica typ halv två,
ja,jag fick cpdamp..
aldrig får man sova -.-
höhö sen kom jimmy coffe & albert,
inget smink och ofixat hår jag jag och öppnade dörren..
sen satt dom & spelade gta ..
jag fixade mej & snackade tele med erica,
sen stack dom,för min moster kom,
fikade och sen stack jag ut med dom igen (:
så hände det massa roligt (:
sen skulle erica dra "hem" ,
så jimmy,coffe & jag stack t busshållsplatsen,
sen kom johannes,johannes & jakob/jacob (jag vet fan itne hur det stavas ;s )
haha ah , sen skulle jimmy hem,
så stod & snackade liiiite med dom andra,sen stack jag & coffe hem (:
så nu str jag & lyssnar på musik & äter :'D
blir lite smått dissad av filip...
menmen .. D':
hihi pusss ;*
-Duärheltunderbar.'
~Håll hårt i min hand när änglarna faller,
säg ingenting bara håll mej i handen,
du är det finaste jag vet,
det finaste jag vet.~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!