Web Toolbar by Wibiya

heej elr nått?

helgen var la bra, lördag blev det vaggeryd med erica babe,
kl 6 på söndagsmorgonen vaknade man av
att tim stod och knackade på ericas sovrumsfönster (stavning)
haha nej inte alls lite rädd av att en hand var på rutan,nej inte alls..
iaf sen var ju tim & hampus där då,dom sov typ hela dan men ahh,
jag och erica hade det trevligt iaf..
jag vet itne mer..
snackade med jim ^^
käkade tårta och skit med erica med ;p
stack hem sen ngn gång vid 7 tror jag..
käkade lite mat,satt vid tv,sen datan,
och jag har fett jävla ont överallt,bläää..
men typ care hur jag mår.
jaja..jag vet inte mer..så ahh hejdå elr nått,
ha det bra så syns vi la ngn dag..

-låt bara tiden rinna ut,
denna saga ska få ett slut,
men våra minnen dom är underbara,
jag saknar dej,när kan du svara.'
Älskling var tog vi vägen,
vad hände med oss?
Vi kan klara allting bara vi är tsm,
Vår kärlek dör aldrig,
jag håller den vid liv,
men utan dej så är jag inte hel..~

-Det går inte en minut utan att jag tänker på dej,
ditt fina leénde och underbara röst,
jag ser ditt ansikte överallt,
i himlen,i gräset,i vattnet,och i mitt hjärta där du föralltid
kmr stanna.-

Jag var faktiskt lycklig när bilden togs..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!