Web Toolbar by Wibiya

haha detta går la bra va ?

okej då kör vi ;d

Dag 6 – Typ av killar jag faller för.
Aso typ fjortiskillar? fast ändå inte fjortisar,
kaxiga saker,typ "bad boys" om man säger så,
ja jag vet,jag faller för konstiga saker,men lixom ja.
Och så bara måste den va så sjukt snygg,annars går det itne,för jag är för utseende fixerad ;o
och så måste den va sådär gulligt snäll mot mej :3

Dag 7 – Vad jag skulle göra om jag fick 1 miljon.
Jag skulle köpa dom där kläderna för 100 000 kr ;D
sen skulle jag la,jag ve itne,spara?
kankse åka utomlands om ajg hade råd,ahh och skit ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!