Web Toolbar by Wibiya

Förlåt för att jag typ aldrig skriver.

OBS , VIKTIG INFO LÄNGRE NER , ALLTSÅ UNDER DAGEN !
U N D E R B A R helg men sötaste Filip , Bästaste Tim , Och vackraste Erica.
Jag och erica var ju hemma hos mej,sen stack vi hem t henne,
städade & sminkade oss, sen kom tim och filip :'D
och själv tkr jag det var JÄÄÄÄÄTTTTTTEEEEEE mysigt :') ;$$
hih jag är kär (aa'
Och jag vill bara säga att jag är så sjukt G-L-A-D att jag fått tbx MIN
älskade storasyster,
och nu får ingen ta henne från mej igen,
för då går jag under.
Beatrice Svendsen.
Idag , elr ja igår blir det ju,
jag gjorde inte så mke,
gick upp och käkade frukost vid sådär halv 6,
sen somnade jag om ..
När jag vaknade igen satt jag lite vid datan,
sen ringde jag Erica Bebi :)
snackade med henne i stort sätt hela dagen ^^
kladdade och klippte i ett papper där jag skrivit en sak..
snart ska det upp på väggen :)
sen satt jag och raderade massa bilder,
suddade ut massa minnen från bänken och såg glad ut :)
hade ju inte lite ont i magen..
men den smärtan är mer hat än saknad.
Messade massa med den gulligaste killen på jorden med ^^
han får mej må bra (:
sen har jag inte gjort ngt mer alls idag,
jo, ätit glass,men det var inte viktigt,men gott :)
men nu ska JAG dejta min härliga säng,
puss ;*

Nu då , här är den viktiga infon (:
nu har jag bestämt mej typ,
Jag vill flytta t gvd & börja på lundåker,
ska snacka med mamma om det.
ja,min älskade beatriz går och bor där,
ni vet hon den vackraste flickan på jorden som jag spenderade hela min uppväxt med? :'D

-Jag vill slå & skrika,
gråta & springa,
& vart är hon som alltid skulle finnas,
när jag slog i botten igen?
~All this talking to you
I don't know what I'm to do
I don't know where you stand
What's inside of your head
All this thinking of you
Is that what you do onto
You're always on my mind
I talk about you all the time.~
'Cause I'm for real
Are you for real?
I can't help myself
It's the way I feel
When you look me in the eyes like you did last night.'

& ja jag är lite sådär mobbad,jag vet (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!