Web Toolbar by Wibiya

Dag 4 , mina mål/drömmar/önskningar.

ja,detta blir intressant..
Allt blandat xd
Mål:
Gå ner så  jag väger 43-45 kg .
Komma in på gynasiet.
Få bort alla ryckten.
Må bra igen.
Fixa mej ett liv.
Innan ajg dör ska jag ha åkt jorden runt (y)
LÄSA KLART MIN BOK,allvar,öpnnar den och stänger den lika snabbt? o.o
Drömmar;
Flytta t gbg,växjö,stocholm,och usa.
Gifta mej med den där perfekta killen..
ja..massa mer som jag inte kmr på..
Önskningar;
Att HAN kmr tbx.
Att hon slutar vara så bitchig.
Att nästan få tbx det som var hösten 2010..fast bara nästan.
Att få ha HNM hela livet..
att kunna le ett äkta leénde,som inte gör ont..
bara för en ända gång,det skulle vart underbart..
ahh ahah typ så? lite dåligt men vafan xd


Kommentarer
Postat av: Mamma

=) Kram

2011-05-02 @ 13:02:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!