Web Toolbar by Wibiya

Dag 13 – Mitt drömbröllop.

I typ en stor vit kyrka,
en jätte stort vit klänning,
kommer åkandes i en svart/vit vagn som en VIT häst drar,
en röd matta från vagnen fram t prästen.
Massa vänner,släktingar och skit som kollar på.
höhö ja , och massa blommor,RÖDA blommor :')
och sen efter det så är det en fest på stranden elr i en byggnad ngnstans ^^
och sen när allt är slut så bara försvinner jag och mannen iväg på en smekmånad i typ ngt varmt ställe.

Fast..det kmr aldrig hända. (:


Kommentarer
Postat av: Mia

Självklar att det kommer att hända =) Låter mycket vackert och jag skulle fälla en del tårar av glädje kan jag lova. Kram

2011-05-12 @ 11:05:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!