Web Toolbar by Wibiya

GodMorgon Gott Folk ^-^

Vaknade vid 7,somnade om och ville inte vakna..
kvart över 8 ringde mamma så var ju tvungen att gå upp-.-
sen satte man och käkade frukost och tittade på tv^^
sen blev det att hoppa in i duschen.
Så nu ska jag typ klä på mej,och fixa ner lite låtar t mobben.
Sen blire att sminka sej och fixa håret.
Sen packa snnnaaaaabbt och vänta på att mamma kommer så
man kan åka t hstad..
Fast jag vill verkligen inte..
jag vill träffa tobbe ist..
menmen...
att va 13 suuuuuuuger kamelballe....-.-
så ahh..
bye ;*
- Jag älskar dej,det känns i hjärtat,det är tills dagen jag dör.'

~Håll mej hårt elr släpp mej helt.~



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!