Web Toolbar by Wibiya

mihohihehuehue godnatt sverige, c':

Eller stavas det svergie? Aja hur som helst =D

ahhomen heejhoppgummisnopp (:
hihihih^^
ne men jag är glaaaad:']
okejokej,ni vill veta vrf,men HA!
det får ni inte veta förens sen (a)
okej..
dagen då från förra inlägget (:
sen kom mamma hem och gjorde bacon,
muuuummsssss :'D
seen blev det datan igen,
ochochoch tobbe frågade en livsviktig sak :''''']
sen satte jag mej och kollade på new moon,
hihi twilight galning är jag (a)
men men..nu ska jag typ sova elr nått (aa)
så ahh godnatt ;*
juste..ni skulle veta vrf,blev ju tsm med tobbe igen^^


~Håll mej hårt,håll min hand,
släpp mej inte förens jag ska gå.~

- jag letar efter meningen & svaret var du.'

hihi hade ju färgat håret,men ni fick inte se det^-^
så här är sämsta bilden men ändå ='3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!