Web Toolbar by Wibiya

helllue :D

~Funderar på att färga håret typ jätte blont och ändra utseende helt,men vet inte riktigt :o
vad tkr ni? c: ~
aja iaf..
skippade skolan idag då. Pallade helt seriöst inte gå upp,kändes som jag inte hade sovit på 2 veckor :c
så låg kvar i sängen och sov t typ 9 :D
sen blev det tv + te ^-^
så satt man där t typ 6 ;o
nolifer.com yeah I know but it's freaking awesome yeah? :c
omg min engelska suger ju kamelballe O.o
snart ska man ju tjocka sig med annanaspaj :$ tjock som jag är så förtjänar jag det..för att jag..för att jag är så fkn bäst ;D
men ahh nu str man då och snackar med älskling ^^ as soft ;D<3
och i helgen kommer min syster erica :') läääääääängtar :D
men aja puss ;*
dagens outfit ;
Linne ericas garderob (aa)
Jenas någonstans för typ 100-200 kr elr nått xd
Får bli en söt bild på mig och erica bebis :D<3
och en bild som väker fkn minnen tsm med my sis for life beatriz.. har fan inte sett henne sen den 20/9-2010 sämsta bildkvaliten ever men ahh :D
men aja puss sötnosar :*

Kommentarer
Postat av: beatriz svendsen <3

idiot , jag har ju redigerat bilden så den e suddig ^_^ <3

2011-03-14 @ 22:23:19
URL: http://brotherffs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!