Web Toolbar by Wibiya

tjobre bloggen ;D

vaknade kl 6 och ville fortätta sova,men gick upp,klädde å mig och sminkade mig,sen stack jag t skolan.
sen har vi ju världns bästa lärarskit sak i skolan som ska hjälpa eleverna,men han satt och skrk på 4-5 och var fkn nära att slå dom en och en.. Haha ja så resten av dagen försökte vi få hnm sparkad (yyy)
men men , Jag och nea är galet konstiga,lixom efter skolan stack vi ut och letade pant sen köpte vi chips ;s
våran fkn goda smak på mat ; chili och ost chips tsm med glass , galt gott ;o
haha jo jag vet det låter sjukt jävla äckligt men ahh ^-^
Sen typ bor det en as läskig kvinna/kärring/psycho mitt emot mig,som gick runt i huset utan att gå igenom om ni fattar? Sen typ ställde hon säg och stirrad ftt jävla mke på oss... som hon gör varje gång jag är ensam..
aja men nu har nea åkt hem, buhuhuhuh :(
så str och tjockar mig med macka och o'boy ;) och dunkar musik :DD
men aja ;p
dagens klädsel:
Linne 50 kr HM
Mjukis typ 100kr HM ^-^
Pallar fan inte lägga ut bild :D
byebye bitches ;**<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!