Web Toolbar by Wibiya

skit dag,skit humör,skit liv.

Vaknade typ elva eller nått,vettefan vad klockan va,orkade inte bry mej heller..
gick och duschade i typ en timma..soft..
fixade mej sådär lite lagom sanbbt *host host*
massa mascara och massa svart kajal..nice..nää.. men skulle ju inte gråta :D
iaf,sen satte jag mej vid datan och loggade in på bdb..
"i vilket fall som helst så har inte jane haft ett seriöst förhållande. För jag har hela tiden vetat hur tobias tyckte det var så nja."
fett kul att se den kommentaren,underbart att han ljög för mej oxå..
så ja att inte gråta höll ju inte..så hela dagen är förstörd. :c
fick ju sminka om mej sen,inte kul..
haha jag har galet tråkigt menmen..
stack iaf ut med jennah sen,bajsit gott med hubba bubba :]
Aja .. men nu ska jag typ äta liiiiite :D
och ja..jag vet itne vad jag ska göra :c
kanske dra upp t jennah.. who knows? =3
byebye bitches.


Btw, jag vill färga håret svart nu och köa löshåret nuuu , men måste vänta t påsklovet :''c
Du är för saknad och älskad pojk.'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!