Web Toolbar by Wibiya

men oooh -.-

aso..det är nått allvarligt fel på bloggen ;s
starta ny kanske? ;o
aja hursomhelst..
vaknade vid 9.00 *stolt* :D
sen tv med frukost ^-^
sen messade tobbe och sa att han loggade in på msn
så blev att sitta där och cama med honom i typ en timma elr nått? :]
sen skulle han dra på idrott så fick sitta och dunka musik^-^
och sen ska jag typ städa, sänga in allt i garderoben men ändå.
och packa^-^
jag vill inte t hstad..jag vill träffa tobbe :c
aja...
suuuuuuuuuugeeeeeeeeeer-.-
menmen..
byebye;*
-för jag tänker på dej varje dag,varje minut . '

~Du var det bästa i mitt liv,snälla vår tid är inte förbi.
Vi kan väll börja om igen,se vart vägen leder & tänka sen.~


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!