Web Toolbar by Wibiya

hej typ? :o

vaknade klockan 7,fixade mig lite snabbt och sket i frukosten ;o
vid halv 10 blev det att dra t gvd,socialen you know? -.-
blev att sitta där och snacka t typ halv 12 elr nått,sen blev det affären med mami,fick frukost =3 och energi dryck ;d
när man kom hem orkade man inte gå t skolan..så blev att "städa" elr ahh jag hällde ut alla kläder från garderoben t golvet,hittade mitt söwta linne :')
imon kmr erica bby,så haha kanske inte hinner blogga då men ahh ^-^
gaaaah nu str man här med musik och energi dricka :D gött som faäen ;D
min mobil dampar -.-
jaja blir la glo på tv elr nått sen ;p
Dagens outfit,
svart linne, HM 50 kr , julklapp från linnea :')<3
Smileys t-shirt , HM 50 kr :D
jeans shorts,haha vettefan xd
tights,öhm... xd
skor, skopunkten 199 kr ;)
det vita konstig är min konstiga jacka som blev lite fail xd
Btw ni kan ju kolla videon som min älskade syster gjorde t mig , http://www.youtube.com/user/MsFjuttis#p/a/u/0/LplRwwO1C9E
men aja puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!