Web Toolbar by Wibiya

heeej typ? :D

haha förlåt för att jag inte uppdaterat men min data har inte funkat :c
aja iaf..
helgen:
I lördags var man med Tobbe & Henke , bajsit kul , hihi^-^
sen sov man ju där, och det är ju sjukt mysigt att vakna brevid den man älskar som mest (aa)
och på söndagen så kom erica hem t tobbe, yeeey :D
blev massa kul .. fast erica mobbar negrar o:
sen på kvällen blev det massa mys..öhm jag tror filmen var igång hela tiden o.O
fast ahaha aja ingen som kollade på den sen iaf xd
antagligen måste golvet vart väldigt mysigt eftersom henke & erica låg där-.^
bara för jag hade snott täcket ^-^
aja sen åkte ju henke och tobe hem typ 7 elr nått så jag och erica fick hänga ute t typ 8 o:
men nu måste man vänta en fkn månad innan jag får träffa tobbe igen :'c
tror jag dog på tåget :(
verkligen en hiss på denna helgen förutom min mage som verkligen gör cp ont.. :/

Idag har jag vart hemma,mår inte riktigt bra,typ feber och ont i halsen,sen så sjukt jävla ont i magen.. :/
skulle igentligen kollat mej idag men det ville ju inte mamma... -.-
& tobbe fick ju typ damp när han fick reda på att jag inte skulle kolla mej...
Aja..ska la vila lite nu och kanske ringa tobbe..om han orkar snacka... (:
btw..tobbe har blivit brunett :(
och jag skulle bli blond,men ifall jag inte gillar det så ska jag fan färga håret svart och färga löshåret blått,grönt,gult & rosa ;)
oavsett vad folk säger :D
bara för jag är cool :)
puss puss :*
I will never say never!
I will fight till forever!
~I will never say never, I will fight forever.~
(L)
Vi är oseriösa -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!