Web Toolbar by Wibiya

godmorgon typ? :)

snabbt inlägg nu då :p
mamma kom in och väckte mig för typ en timma sen elr nått och sa att erica kmr om en timma ..
och jag flög in i duschen , fett jävla gött så stod där i typ 20 min (aa)
sen blev det bah att ta på sig,sminka sig och platta håret ;p
så nu str jag och knarkar musik och väntar på att erica kmr så vi kan käka frukost haha xd
men aja skriver la senare ikväll om jag hinner ;D
puss så länge :*<3
linneas sjukt söta bild sen sommras..serri jag vill ha sommar ;o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!