Web Toolbar by Wibiya

GodDag 8D

~Jag är glad.
Jag hatar honom.
Jag hatar henne.
Jag hatar det som hände.
Jag kan inte förneka att jag älskar honom.~


Jao,Dumpad igen då. Men ärligt,jag är inte ens ledsen.
Vaknade typ halv 6 (?!) sen somnade jag om och vaknade kvart i 12 (aa)
sen käkade man världens nyttigaste frukost,chips och te (aaa)
Blev att sitta liiiite vid tvn,sen satte man sej vid datan ^-^
sen messade tobbe och skrev att han gillade ngn annan och hade tappat känslorna för mej (yy)
nästan lite glad att detta hände.
Aja,bloggar kankse senare ikväll elr nått om ja gkmr ihåg och orkar (aa)
nu ska man väl chatta lite med typ amanda,och kankse ringa söta lillasyster erica , ni kan ju kolla hennes blogg? http://eriicastyle.blogg.se/ :D
så pusspuss ;*<3


- Du är vacker,kom ihåg det . '



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!