Web Toolbar by Wibiya

god kväll.. hahaha ne men heej typ :D<3

Förlåt för att jag inte bloggade igår och förgår och typ ahh xd
vart lite konstig (aa)
iaf..
idag vaknade man klockan 8,stolt,fast somnade om och vaknade kl 10 typ ^^
sen duschde jg och sminkade mej och fixade håret,duktig jag vet :D
sen kom baba typ klockan 11 :o
så vi stack t vmo ='3
fikade och gick lite på marknaden.
Köpte:
Ett svart linne för 50 kr inne på HM
& en liten mag tröjja för 99 kr på HM
:''D
sen kom jag hem och har suttit hela kvällen och dunkat musik :]
duktig jag vet :D

ochochoch .. i torsdags blev jag tsm med tobbe igen :''']
menmmnemnemne nu ska jag .. vet itne vad :[
typ tråka..så pusspuss ;*
Jag tror jag älskar bilden.
Ja jag är säker.
Jag ÄLSKAR bilden.

~Yeah, it's a good excuse, put our love to use. Baby, I know what to do. Baby, I will love you.~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!