Web Toolbar by Wibiya

:]

Godmorgon sverige..elr svergie..sämst som itne kan stava t landet jag bor i.. :o
Aja iaf , jag glömde inte blogga igår kväll (aa)
jag orkade itne.. :c
men senare på kvällen så satt jag lite vid datan och sen tvn ^^
sen ringde tobbe..
det var  nästan lite trevligt att snacka med honom. (:
Sen tror jag jag dog,iaf minns ja ginget från efter det ;o
ngn slog säkert ner mej :(
hihi aja..
nu är jag sådär lagom övertrött och skulle somna så fort jag la mej ner D:
jag vill INTE t skolan.
Absolut IIIIINNNNNTTTTTEEEEEE :c
men nu ska jag iaf sova elr nått.
ne men ahh typ ahh fixa mej :]
men jag har inget att ta på mej..elr jo men ändå 0.0
haha aja puss :*
Btw, jag vill ha en ny kamera :o
Och vill fära håret svart nu,men vågar inte :c
~Jag ville ge dej allt men nådde aldrig fram.
En saknad kom så fort du släppte min hand.~
- Du är fett jävla underbar,men inte min . '


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!