Web Toolbar by Wibiya

Ensam kvar,men "stark" ändå. '

Nu är det så att jag är ledsen..
Och totalt förstörd.
Men jag har blivit dumpad av den bästa killen som finns.
Underbart , eller hur? Fast nää.
Så nu är jag halv.
Visst,mina vänner påstår sej förstå och att dom finns.
Men när personen man älskar mest av allt skriver att man är en omogen 97a som bara skär sej.
Så finns det fan ingen som förstår.
Och jag kommer älska honom tills dagen jag slutar andas,och det kan ingen ändra på.
Så jag kankse är seg att blogga framöver och blablabla.
2011-02-07 - 2011-03-22
En månad,två veckor,en dag.

~Inget vara för evigt,inget håller för alltid,men sålänge det finns ett hopp finns det en framtid.~

I will never say never. I will fight until forever.'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!