Web Toolbar by Wibiya

Chacha bitches ;*

HAHA ahh dagen idag då.
Vaknade ju klockan 10 och bah shhiiiet skolan?! :o
men sen sket man lixom i den och satte sej vid datan (a)
Sen ringde babe och bah ville höra min röst,sen skällde han på mig för jag inte var i skolan ;$ , så sjukt omoget av hnm..fast aja..
sen så blev det duschen ;D
för man måste ju fixa sej? :)
Aja blev iaf detta ^^
Jeans , typ ahh vet itne från vart xd
Linne HM 50 kr
tjockiströja, ericas garderob :D
rosett, 50 kr elr nått på hm :)
sen fick man fixa sminket och håret och senare drog jag ut fast var ju ingen kul ute -.-
så fick bli datan igen,där man satt och chattad med jalle,erica och älskling =3
men nu ska jag iaf sätta mig och snacka med tobbe,
så byebye bitches ;*
Bild sen idag :)
& nej jag har inte ränder i skolan..
Bildn är fkn oseriös eftersom jag hade kul med en kompis..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!