Web Toolbar by Wibiya

aso damp..

jao då str man här med erica bby.. love t henne som alltid finns där..
satt ju yss och hörde hur tobbe ljög för mig.. påstår att han inte är med några tjejer,men nene man hörde ju itne alls att det var en/flera tjejer där. -.-
men aja var ute innan (a)
mohahhha kundvagnspower ;* hahahahahha
sen typ dampade vi för det inte kom ngr epor :o
elakt..
aja jag vill verklige ifrån reftele!!! -.-
så jävla trött på skiten.
Jag är stämplad som fjortis, kul va? nae inte riktigt...
men aja ska väl typ sitta och knarka musik och försöka ta reda på sanningen..
jag tror det kmr ta slut.. :/
fan har varit massa skit idag.. fitta aso.. har fan damp..
men men sånt är la livet antar jag,först all skit sen kmr massa underbara saker,hoppas jag iaf..
shit jag vet itne vad jag ska skriva,men aja puss puss bitches ;*<3
älskarejj gumman !! <3<3<3

Kommentarer
Postat av: Epic456

Snyggingar<33333

2011-03-13 @ 00:05:18
Postat av: Anonym

haha tack ;D<33

2011-03-13 @ 00:29:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!