Web Toolbar by Wibiya

. . .

hellue,
latat mej vid tvn idag :)
tjockat mej med massa skit med :)
imorgon är det fkn skolavslutning..
men skit samma,
tror jag ska dit och titta på iaf,
för jag slutar ju helt där imon,
kmr ärligt sakna det lite..
för har sjuka minnen där ifrån aso..
ett och ett halvt år..
sjukt vad tiden går..
kmr ju mest av allt sakna linnea faktiskt,
allt vi gjort ihop bruden,men du
vi ska börja umgås ännu mer nu vafan!
och i sommar ska vi ha lite smått awesome kul tsm,okej?
inte så att folk ska ta illa åt sej,
men lixom linnea är den som jag umgicks med 24/ i ett år,
lixom klart jag kmr sakna henne mest.
Ska lämna nycklen och tömma skåpet imon med..
yeah..tror jag kmr bli lite smått tårögd ändå..
ahhhh säga hejdå t alla,,,gash..hatar att säga hejdå. :(<///3
lixom..sist jag sa hejdå t så många,det var i fyran,och ah..har inte träffat dom sen dess? :(
hihi jaja,
har skrivit mer texter,fett stolt,som vanligt :)
juste,va med linnea för ngn dag sen med,
i tisdags mer bestämmt :)
fett kul :D
dett leeeeeskiga filmer aso.. :c
jaja,hehe nu ska jag dra elr nått,,
ne men ajg ve tinte :o
har ett fkkn munsår med,
fuuuu :c
-Vart du än går,
vart du än är,
kommer jag alltid finnas där,
fasten du går,
å lämnar mej,
kommer jag alltid älska dej.'
~du var den som var här men vad ska jag göra
du vet att jag försöker men du vill inte höra
vad har jag gjort för att få dig vänd emot mig
när allt som jag gör, gör jag för dig~
Lite bilder från helgen ;$

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!