Web Toolbar by Wibiya

I'm back in black , bilder finns, hehe :D

Kommer verkligen ur kassa bilder sen,
men eftersom jag får trevligt i helgen,
så ska det tas kort,
så då kanske ni ser bättre :)
____________________________________________________
Hihihihi helli hellå ._.
Mamma kom ju nästan direkt efter att jag lagt in inlägget,
elr iaf så kändes det som det...
Tvingade mej på henne,
hihi,så hon var tvungen att färga mitt hår :3
och ne,jag vågar inte färga det själv :(
sen satte jag mej och spelade gta igen, hehehehehe 8D
sen fixade jag håret lite,yeah,plattång äger..
sen satt jag ute på balkongen lite & lyssnade på musik..
sen klippte mamma mej,hehe,mke nöjd faktiskt :)
efter det så ringde älsklingelr ja..kl 20:00 ringde han (a'
och efter att vi snackat sådär en timma gick jag in på toaletten,
tog saxen och klippte i luggen..
SISTA GÅNGEN JAG ENS FÖRSÖKER GÖRA NGT MED HÅR !
HAHAHHA :(
jag stog och dampade och nästan lipade..
så nu är det en äcklig liten för liten del mitt i luggen..
men shit the same..
snackade iaf med hnm,lyssande på musik & fixade med bilder tills typ tolv..
då han somnade..igen..så jag sa bara "älskardej" sen la jag på,som alltid när han somnar..
men nu ska jag nog sova..
kmr fkn gråta mej tills sömns..
Godnatt :*
-Jag vill lämna allting bakom mig,
Inte göra någonting.
Mina tankar är borta,
Men mina känslor finns kvar.
'
~
I'm here without you baby
But you're still with me in my dreams
And tonight it's only you and me, yeah.~
¦Bara du tror,
Bara du kämpar,
sålänge du lever,
kommer jag dej älska¦
Skulle gett er mer bilder,
men ahaha somnar ju fan ;s
here without you baby
But you're still with me in my dreams
And tonight it's only you and me, yeah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!