Web Toolbar by Wibiya

tjobre..

Kan ju berätta om helgen..som har ägt,sugit,vart sådär..
Allt från början t slut då..

Fredag: Drog med tåget vid 13:08 , hihi vr skit nervös,
kom iaf fram och så stod filip och josse och väntade på mej på stationen,
sen drog josse hem och jag och filip stack t tim,
hehe minns inte så mke,
var väldigt trligt där iaf,
stack t stranden sen tror jag, hehe,
jag fkn brände axlarna..aj..
Sen senare tog tim och körde hem mej och filip t hnm
mke mysig kväll/natt med filip.

Lördag: vaknade,sen drog jag och filip hem t tim..
sen typ stack vi fram med massa härligt folk.
blablabla,dissad belv jag ..
blalblalal gick och surade hela dagen,
bråkade med filip,
sen på kvällen så snackade jag med hnm,
då man självklart blev dumpad.. <//3
gick t tim ivan och måns som satt på andra sidan väggen,
sen brast man ut i gråt och hade panik..
sen senare så följde jag med filip hem & sov hos han iaf.

Söndag: vi stack hem t tim,var med massa trevligt folk nere på stranden
träffade josse & skulle egentligen hem
men stannade kvar tills idag.
så hade en sjukt trevlig kväll med henne,
du räddade allt..

Måndag: stack ut med josse & hade sjukt trevligt,
träffade filip en stund,
sen var ma ju bara ute och chillade,
grymt skönt.
dampade lite smått på stationen medans jag snackade med henne & matte :)
höhö gjorde sönder en glasflasks och ngt mer.. ;$$

bilder kmr imon,
ciao ;*

Tell them all I know now
Shout it from the roof tops
Write it on the sky line
All we had is gone now
Tell them I was happy
And my heart is broken
All my scars are open
Tell them what I hoped would be
Impossible, impossib

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!