Web Toolbar by Wibiya

omg..

Hehe godmorgon,iofs vaknade jag halv 7..
men shit the same ;p
iaf,kmr inte blogga i helgen,för ska t vaggeryd :')
det gillas :D
Iaf,käkade frukost och satte mej vid datan,hehe mamma gillar min musiksmak (aa'
snart,elr ja,när dom har åkt ska jag duscha,
fixa mej & plocka lite smått i rummet,maybe,
sen vid 13:08 åker jag med tåget t vaggeryd,hehehe :D
OMG happyface :D
Iaf,kmr bli sjukt jävla awesome (yy'
hehe träffa assa trevligt folk,
som typ josefin,älskling,tim,osvosv,hehe :D
känns väldigt moget att väcka mej när jag sover,
tvinga mej gömma mej under täcket & sen vill han/hon ändå inte dö ? -.-
jävla *****
ja..jag snackar om en äckliga fluga -.-
seriöst,inget liv.com , DEN KAN INTE LÅTA MEJ VA !!! -.-
Men nu ska jag dra och duscha,för nu försvinner dom :)
hihi bye ;*
ses på söndagkväll elr måndag :)
Str och väntar på att en viss person ska komma med mina fina kläder som jag beställde igår, hihihi :D
elr ja..som hon beställde ;$
hehe här är lite av dom (a'
-Utan dig så har jag ingenting kvar,
Snälla stanna, du är allt jag vill ha.
Varje andetag vill jag ge till dig,
Jag vill att du ska veta att du betyder nått för mig.'



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!