Web Toolbar by Wibiya

hihihih .. :D

Nu är jag uppe på toppen,
och inte en jävle får putta ner mej igen.
För jag föll ner i det där hålet för snart 2 år sedan,
och jag har kämpat för att ta mej upp,
och när jag nästan var uppe,
slängde ngn en sten på mej och jag föll t botten.
När jag slutade klättra,och tänkte hoppa,
kom någon och hjälpte mej upp,
han kastade ner en stege och gjorde det lättare att komma upp.
Jag är uppe på toppen,
ingen kommer få ner mej igen,
för nu är jag gladare än någonsin typ,
grymt lycklig,trotts det som hänt.
och spelar ingen roll vad som händer,
för ingen får mej snubbla ner där igen.
Ja,tänkte ni ville veta,elr inte,men ja,hehehe :D

Kommentarer
Postat av: Patrik

Hoppas ingen puttar ner dit, sötnos. Du är för fin för det.

2011-06-14 @ 08:23:31
URL: http://www.love-test.biz

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!