Web Toolbar by Wibiya

hehehe, GISLAVED :D

okey,sov hos min bebis bea tisdags t onsdags,
var faktiskt väldigt nice,
kom dit vid 12 , hehhe :d
sen vid typ ett stack hon på sommar skola,så jag var med linus :)
sen kom hon tbx vid 3 typ ;p
sen gjorde vi massa :D
hehe :)
höhöhö hade massa kul,
vill/orkar inte ta allt här,för ja,jobbigt helt enkelt :)
kom hem vid typ kvart över 9 igår elr nått ;p
haha sen ngn gång typ vid 1 elr nått på natten camade jag med tobbe,typ WTF !?
men aja ,, hehe :)
stängde la av vid 3 halv 4, hehe ;p
nu har jag bara suttit och dunkat musik, hell yeah (yy'
ska typ träna nu elr nått,haha fan,tjock jue :o
jaja,bye ;*
-Cause I may be bad
But I'm perfectly good at it
Sex in the air
I don't care
I love the smell of it.'
~Don't you know I've tried and I've tried
To get you out my mind
But it don't get no better
As each day goes by
And I'm lost and confused
I've got nothin to lose
Hope to hear from you soon
P.S. I'm still not over you
Still not over you~


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!