Web Toolbar by Wibiya

Godmorgon :)

Hehe,ne men blev väckt klockan sex..
och jag är lite sådär att jag inte kan somna om..
så gick upp,första jag gjorde var att ramla ihop på golvet sen gå rakt in i väggen :)
UNDERBART,elr inte..
men men,satte mej och spelade gta,hehehehe 8D
sen satte jag på musik och ah letade saker på internet (a'
så nu str jag här och väntar på mami ska sluta jobbet kl 12 så hon kan färga och klippa mej :D
fast..evigheters evigheter tills dess ju...
Jag dog lite smått igår..
min kille är typ...ja..vad ska man säga...udda? :'D
hihi :*
men ja..hehe ses la senare elr imon,
ciiiaao ;*
-Jag skrattar idag kanske gråter jag sen
Jag vill leva i nuet inte ångra mig sen
Så jag lever idag, idag, idag
Morgondagen är för långt bort men vi är här idag
Så jag skrattar idag.'
~Och jag kommer le lika mycket då,
som första gången du höll mej hårt.
Och jag kommer bli lika knäsvag,
som första gången våra läppar möttes.
Och jag kommer va utan ord,
som första gången du sa dom tre små.~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!