Web Toolbar by Wibiya

*gäsp* godmorgon *gäsp*

Hahah ne men jag är cp pigg, Hell Yeah ! (y'
Idag,nu snart,blir det vmo med underbaraste Linnea !
Fkn awesome!
Åhh,som jag har längtat ! ;D
*plupp* min sked försvann ner i min mugg .. :c
buuuhuhhuhuhu ._.
Iaf,nu måste jag gå & fixa mej,
för hon kmr snart !
Yeah,jag kan inte vänta ! :D
Byebye ;*
-Jag har blivit vald av andra
Det är min hemlighet
Den ena saknar känsla
Den andra ödmjukhet
Dom hade något gemensamt
Jag blundade för det
Jag har alltid hållit hårt
om dom jag inte orkat med.'
~Vad ska jag skriva för att du ska bli berörd
hur högt ska jag skrika
varje gång jag vill bli hörd
du vill att jag ska falla
mot något som du har gjort till ditt
men ska jag falla
då ska det finnas tid att falla fritt.~


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!