Web Toolbar by Wibiya

..

- jag blir inte snyggare för ni kallar mig ful
- mitt självförtroende sjunker inte för ni snackar skit om mig
- jag blir inte smalare av att ni kallar mig tjock
- jag får inte större bröst eller snyggaste röv för att ni klaggar på de
- jag blir inte ledsen av att ni försöker trycka ner mig.
...- jag blir inte en ängel för ni kallar mig bitch.
jag är tjejen med stor käft, så stay away, för fan.

Jag har vart osäker på mej själv,och vart som lutande tonet i pisa i hur många år som helst.
Men inte längre,jag står stadigt på mina ben tills den dagen jag dör.
Fortsätt kalla mej saker,peka,skratta & viska när du ser mej,
men det är inget jag bryr mej om längre.
Jag är den jag är,och jag lever mitt liv,jag är mej själv t 100%,oavsett vad.
Jag har vart med om så pass mke på så kort tid,
blivit utnyttjad,velat dö,blivit trakasserad & mobbad,
förlorat alla som betydde ngt,hatat min mamma,
förlorat min pappa,nej inte död men ah..
Blivit kallad saker för hur jag mår & ser ut.
Jag har brytt mej som fan över det innan,
men det är sluta,
jag kanske inte är perfekt,
men vem fan är det egentligen? ingen.
Jag har FEM STYCKEN som betyder mer än livet,
som alltid ställt upp för mej & hjälpt mej,
som gått egenom ett helvete för min skull,
och trotts allt jag sagt,så har dom aldrig gett upp,
dom har alltid stannat hos mej,
och jag tänker inte säga vilka dom är,
för ni,ni vet vilka ni är.

-Gå bakom ryggen på mej & snacka skit,men tro fan inte att jag tänker bry mej.
-Vänd ryggen mot mej när jag ber om hjälp,men tro då fan inte jag ger er hjälp när ni behöver det.

Under det senaste året (2010-2011) har jag hittat helt underbara vänner,
men nästan ingen av dom är äkta.
För när man börjar bråka,då får man veta sanningen om allt.

Man kan förlåta och skit,men det försvinner inte för det.
Det jag säger är sant,jag ljuger inte längre.
Det har jag slutat med,
säger jag att jag hatar ngn,då gör jag det,även om jag blir vän med den igen.
Om jag säger att jag älskar dej,då menar jag det.

Shit,var tvungen att få ut det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!