Web Toolbar by Wibiya

:)))))

Godmorgon elr nått (:
haha vaknade 9 , låg kvar i sängen t typ halv 10 (a'
sen åt jag frukost, hehe gott [':
satte mej vid datan,
MUUUUUUUSSSSSSSIIIIIIIIIIK :DDDD
Hehe fixade håret och sminkade mej,
hihi,nu väntar jag på att mamma ska köra mej t gvd ^-^
men ska dra nu,hehe bloggar ikväll,
PUUUUSSSSS;*
-Jag måste börja lära mig att vårda sinnet 
Sväljer min stolthet, tittar upp fast tårar rinner 
Har lovat mindre, men nu ska jag hålla allt 
Går ut på stridsfältet, upp med hakan, huvudet kallt.'
~
Du är det vackraste jag vet
Drömmar om dig gör mig så het
Jag tänker på dig dag som natt
Det är för dig jag sjunger min skatt
Du betyder så himla mycket för mig
Du vet att jag, jag älskar dig.~
Du är.~~ det vackraste jag vet
Drömmar om dig gör mig så het
Jag tänker på dig dag som natt
Det är för dig jag sjunger min skatt
Du betyder så himla mycket för mig
Du vet att jag, jag älskar dig~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!