Web Toolbar by Wibiya

ah men jag är ju seg på att blogga då va? :o

Tjo,
var i hc hela fkn dagen igår,gaaaah,
ös regn .. :c
TYCK SYND OM MEJ !
tack så mke :)
AH har världens mensvärk med då ja,toppen ..
TYCK SYND OM MEJ .. IGEN !
Iaf,sen när jag kom hem så typ käkade man pizza :D
sen camade med typ en söt kille :3
sen efter det så satt man typ hela natten fram t 4 och camade med Tobbe ..
Måste bara tacka erica för att hon sa saker :3
imon kmr linnea t mej vid typ halv 8 på morgonen :3
sen kör mamma oss t vmo :D
hihihi mke trevligt :)
men nu ska jag sova elr nått,för min mage dödar mej..
byebye bitches ;*
-I fall for you once again.'
~Varje gång är som den första gång vi sågs
Även om det är över nu
Allting har förändrats 
Men du finns kvar 
Allt var svävande men nu så ser jag klart
Mina minnen höll mig uppe varje dag
Du är som att andas för
Jag gav aldrig upp dig när du försvann
Långa dagar blev till nätter sen till år.~

Kommentarer
Postat av: Anna :3

Alla hatar mensvärk!

Hade det igår, trodde jag skulle dö </3

OCH JAG TYCKER SYND OM DIG SÖTIS <33

2011-06-19 @ 15:59:21
URL: http://vitkyss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!