Web Toolbar by Wibiya

-Det slår för dej,jag står för dej,jag går för dej.'

Jag kan inte stå på mina egna ben,
jag kan inte andas med mina lungor,
mitt hjärta kan bara slå för en
och det är dej.
Du tog mej upp på toppen när jag hade nått botten.
Du gav mej syre,
när luften var slut.
Du lagade ett hål,
som aldrig skulle bli helt.
Du har allt det där som ingen annan har,
du gav mej allt det jag så länge sökt,
lycka,glädje,kärlek.
Du tog tillbaka allt,
och allt bara föll.
Inte är jag på botten,
än har jag inte nått den sista droppen.
Men det är bara för en mitt hjärta slår,
och det är för dej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!