Web Toolbar by Wibiya

my,värnamo,hc,norska snyggingar,mongobilder.

ska bli bättre på att blogga,jag lovar.
har bara inget att skriva om typ.
Iaf,i typ..ah förgår elr nått,vettefan när de va(a'
så bestämmde jag och my oss för att dra t jkpg och shoppa,
hahah sådär smarta osm inte har pengar elr nått med (y'
så vi stack t vmo ist :)
shoppade lite,heheh,
2 linnen - blått & vitt.
pärlhalsband + arnband + örhängen
svarta tights. heh.
sen vid typ kvart i sex kom mamma och körde oss t hc,
så vi hängde på campingen t halv elva,
hehehe va med typ 3 norska killar,asheta ! *dör*
kul att man inte fattade ett skit av vad dom sa och så med ...
igår sov vi hela äckeldagne  typ .. elr ah t typ tre,hehe..
sen på kvällen gungade vi , WIHO ! :3
Nu ligger my och sover,och jag är fett hungrig.
Vet inte vad jag ska göra.. ):
HAHHAHAHAHAH,my ser död ut ... *avlider*
kke skriver ikväll elr nått,vi får se.
puss :*
-Du kom hit till min sida,när jag var ensam,
du gav mej hopp och lycka,på livets resa.'
~Ångrar att jag lät dej gå,förevigt du & jag,
duvet jag känner så,att jag älskade dej,
de var nått jag förstod,du fick min kropp att smälta varje gång du log.
önskar de varit vi,tills hjärtat slutar slå.~


Kommentarer
Postat av: william

roliga bilder;D

2011-07-27 @ 14:05:17
URL: http://cookieboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!