Web Toolbar by Wibiya

Tjoooooooo ! (L'

Vart väldigt seg på att blogga,snart 3 veckor sedan elr nått,
så kan ta lite kort vad som hänt , okay ? :)
Både gott och ont,hehehehe 8D
♥Jag har börjat snacka vääääääldigt mke med tobbe,
tummen upp på de fan !
♥Jag har vart i hstad & träffat my,
bruden är awesome !
♥Jag var i skillingaryd & träffade tobbe,
helt underbart att få hålla om hnm och kyssa hnm,igen..
♥Jag är inte vän med den där ****** längre :)
Och jag skiter i vilket..
♥Jag har slutat skada mej sj,
det är ngt jag kan lova. :)
♥Jag har köpt ny bikini , thihihihi :D
♥Jag har spenderat sjukt mke tid med linnea,
vilket får mej verkligen cp glad,
för vi tappade massa tid,och en vänskap inget annat kunde slå,
men den har börjat byggas upp igen (y'
♥Jag har försökt leva i nuet,
och inte titta bakåt/framåt,
men det har inte gått,
så jag har släppt allt och bara fallit ner igen..
♥den 7 augusti ska jag troligtvis åka t hstad,
& träffa robin arvidsson,min man ! :D
Japp de var väl det mesta..
nu ska jag knarka musik,
bjuda på fuckade bilder,
och leva livet en stund,
pusspuss :*
-What are words
If you really don't mean them
When you say them.'
~I can see us in your eyes
No need to think it twice
Like it was always meant to be
You and me
And there are times when everything is a mess
But nothing is to confess
Like when two stars collide~
I can see us in your eyes
No need to think it twice
Like it was always meant to be
You and me
And there are times when everything is a mess
But nothing is to confess
Like when two stars collide

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!