Web Toolbar by Wibiya

Jag saknar kärlek.

Jag saknar att kunna räkna veckor till månader.
Jag saknar att ha någon att hålla handen med när jag går ute.
Jag saknar att ha någon att pussa,krama,älska.
Dom säger att man ska lyssna till sitt hjärta,
men det skriker av panik.
Allt är upp och ner.
Inte ens jag vet vad jag vill.
Den jag svor på var den rätta,den släppte mej för 3 månader sen.
Vad jag än väljer kommer jag såra någon,vad jag än gör kommer jag såra någon.
Kärlek ska vara något helt underbart,
Men jag vet att jag förstör allt om jag skaffar pojkvän.
Snacka inte med mej om kärlek,
nämn inte ens ordet.
För jag är så jävla känslig.
Jag vill ha någon,men jag vill ha mer.
Jag vill ha någon,men jag sårar alla.
Kärlek kan gå och ta sej någonstans.
Jag faller för lätt,jag orkar inte mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!