Web Toolbar by Wibiya

jag är bäst/jonathan ♥

höhöh tyckte de var dags igen (a'
ett tag sen.. *host*
iaf,
igår webbade jag med robin & tobbe,
hihihi sov t halv ett idag bara för de ;$
idag har jag .. snackat med jonathan :D
och imon ska jag träffa hnm ;$$$$$
hiihi fett coool jag är :D
men ah nu ska jag fortsätta snacka med han och skit,
så cya ;*
-Jag letar efter sol men det regnar dagligen.'
~orden gör ont, som slagen emot magen
jag kämpar för mig själv, tar mig upp och klarar dagen
det är svårt ibland, att hålla huvet över marken,
men jag måste kämpa på, visa att ni inte knäcker mig~


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!