Web Toolbar by Wibiya

Det är såhär de är & alltid kommer va.♥

Kan börja med att säga att jag haft en helt sjukt underbar dag !
Larmet gick åtta,och jag var helt blind & död,
messade jonte,ihhihi han var vaken , (yy'
Sen stack jag och dsuchade,
städade lita grann samtidigt som my och han stressade sönder mej,
fixade mej och stack ut,
och..ah nu är de så att jag åkte bussen t gvd, (mamma kmr döda mej när hon ser detta..)
Sen var jonte där,
sen typ tog vi bussen hem t mej,jag åkte dit för att han skulle ha pengar att åka hit :D
sen gick vi in t mej,typ glodde film och så ja .. :)
hihihi .. fett mysig dag,jao.
Tror han somnat,för han svarar inte på sms :c
Nu str jag och knarkar en låt han visade mej & dricker te.
Love.
Saknar faktiskt hnm redan. :(
fast två timmar sen han åkte .. :(
jaja,bye ;*
-Tankarna flödar, när jag är själv om natten
för dig går jag genom eld och vatten
ingen klyscha, det är bara som det är
Det känns som om gud skröt när han skapa din själ.'
~För du får mig att le, ett léende av kvalité
du ger mig en känsla ingen annan kunnat ge
du har fått mig ur balans, att nåt så underbart fanns
du gav mig en chans och nu har kärleken nyans.
~


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!