Web Toolbar by Wibiya

D:

Kom precis in från en lite awesome kväll med my,coffe,imon & liam :)
fast jag snackade tele hela tiden .. (a'
vi typ,gick runt..
snackade inte med erica heller , ohyeah ! ;d
haha nu vet jag inte vad jag ska göra..
btw,jag hatar otrogna jävlar,även om de inte är mot mej dom är otrogna,utan med mej.
Du är som död för mej.
Nu är jag sur,fett sur.
hejdå.
-Your arms are my castle
Your heart is my sky
They wipe away tears that I cry
The good and the bad times
We've been through them all
You make me rise when I fall.'
~Som en liten jävla råtta, springer runt som ingenting
Förstår mig inte på dig om du tror att du är king
Lägg av nu, skärp till dig en gång för alla
Jag svär att en dag ska jag få dig att falla~
En lite halvt jätte gammal bild (a'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!