Web Toolbar by Wibiya

åh underbara liv, de älskar vi,..elr?... :c

sen så gick jag och my ut,sminkade som fjortis & emo.
haha ..
vi gungade,WIHO !
och självklart var killarna från hc på macken .. och ropade på oss..
hhaahahah .. inte pinsamt elr så..
sen så lysnade vi på musiik på gungan,sen började vi lipa.
sen så förstörde jag allt.
så ah.
japp jag föll ner på marken och kunde inte andas (y'..
seriöst,kärlek kan dö.
nu har jag snackat med robin,jonte vill inte mer.
åh,döda mej ! ):
nu ska jag,dö.
-Jag fuckade allting,jag grävde gropen djupare.'
~Det finns inget utan dej,
inget är sej likt,
inget kommer någonsin bli.~


Kommentarer
Postat av: sandra

Hahah, ni behöver inte ens sminka er till fjortisar för att man ska märka att ni e det. ;)

2011-07-28 @ 08:32:01
URL: http://sdandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!