Web Toolbar by Wibiya

åh men underbara dag, I LOVE IT ! -.-'

aomen chenare bro ;d
haha nainai,
sov nästan inget inatt,har nästan inte ätit ngt idag.
Grät egenom hela natten,var verkligen förstörd.
Du,du måste bli bra.
Somnade typ fem,vaknade nio.
Suttit vid datan nästan hela dagen med.
Väntar på ett sms som jag aldrig kommer få.
Du,du måste verkligen bli bra nu.
Jag kommer inte sova förens jag fått det smset,om jag så får de om 3 veckor.
Jag tänker och kan inte sova förens jag vet.
Du,du ska bli bra nu,för du är en av dom få jag litar på.
Hejdå.
-Jag borde sagt det här förut när du fångade mig
så jag säger det rakt ut, jag älskar dig.'
~Jag kan inte klara en änkel dag utan dej,
du lärde mej kämpa,
du lärde mej le igen.
Om inte du blir bra,
tänker jag aldrig mer le.~


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!