Web Toolbar by Wibiya

åååååååååååhkansfna lnknfkjjasbkasbjkasjkosa.. dö .

Du är tillsammans med någon ellinor,& någon emelie,
sen säger du till mej,att du är singel,ligger med mej,och säger att du vill ha mej.
Seriöst,stackars tjej. Falska äckel. Bara dö.
förlåt,damp.


Blev väckt kl halv 11 idag,fuck..
haha,jag har ingen mobil kvar :ccccc
jag dunkar avril lavigne,det gillar inte my ... (a'
haha..jag har damp..ohja..som fan..
jag vet itne vad som händer idag,vi skulle åkt t hstad men så blir de inte så..
ååååh.. ):
hejdå.
-Fattar inte att du är min,
jag bad till gud att du skulle komma tillbaka,
det gjorde du.
Och jag älskar dej oändligt.'
~För du skär, skär som laser och jag förlorar hur jag än gör.~

Kommentarer
Postat av: jasmine

Fin blogg, allt bra med dig? :)

2011-07-29 @ 19:50:52
URL: http://jasmineofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!