Web Toolbar by Wibiya

seg.

Vet att jag är fett seg med att blogga,men orkar typ inte..
Igår stack jag & hela familjen t reftele , jag träffade linnea och isabel en stund, och coffe och jonathan :)
Saknat dom brudarna som ffaaaaan .
nu vet ni de osv,
och jag tänker aldrig mer vara med på bildlektionerna , nu vet ni de osv.
Idag ska jag dryga hemma , tills typ sex eller ngt då jag ska på 75årsfest , kul ..
Och så har jag inget att ta på mig,så typ de jag ska leta efter hela dagen ! :)
Nej men,skriver senare , puss
mmmmm seeexigt (a)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!