Web Toolbar by Wibiya

För åska och blixtrar det är mitt hjärtas väder.

Kaboooom , vaknade av att det small som in i helvete , kul med åska . . .
Idag blir de skola , ännu mer kul . . .
Men händer inte så mycket , det ända jobbiga är väl att man har bild , musik & slutar halv 4 ..
Sooooftish ändå. Igår köpte jag typ inget alls, present till felicia, och typ läsk , hihi , mycket? japp jag vet , haha.
Men ska fixa mig och så nu,så skriver i skolan eller när jag kommer hem eller något , puss :*
Idag blir de skola , ännu mer kul . . .
Men händer inte så mycket , det ända jobbiga är väl att man har bild , musik & slutar halv 4 ..
Sooooftish ändå. Igår köpte jag typ inget alls, present till felicia, och typ läsk , hihi , mycket? japp jag vet , haha.
Men ska fixa mig och så nu,så skriver i skolan eller när jag kommer hem eller något , puss :*

haha fin .. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!