Web Toolbar by Wibiya

åh.

-Jag saknar att ha någon att kalla älskling.
Min dag suger,skojar inte,den suger,
har inte ett skit att göra,sitter bara och saknar kärlek.
Var ute och gick med mamma innan,
snackade om allt mellan himel och jord känns de som,
slutade iaf med snöbollskrig,haha,gulligt.
På lördag är de jul,allt jag önskar mig är pengar.
Typ det jag inte kommer få, haha.
Vet inte vad jag ska göra nu,
antagligen gå upp och klaga på att jag har tråkigt eller någt.
Omg , världen sämsta jul låt spelas på radion nu,fml.
Hejdo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!