Web Toolbar by Wibiya

VAVAVAVA VAGGERYD ! ;d

ÅÅÅÅÅH,godmorgon.
Jag är feeeeeeeeeeett trött,FEEEEEEEEEEEETT trött.
AHAHA,vill sova ):
Men ne,antagligen så måste jag åka t vaggeryd kl ett ... -.-
heeheh ne jag ville faktiskt (a'
MEN JAG ÄR ÄNDÅ TRÖTT !
jätte trött .. :(
låg och snckade tele med älskling inatt,wiiihoooo :']
eheh,de va..intressant? ^^
Nu ska jag duscha och skit,så ah,bloggar på torsdag när jag kommer hem igen c:

OCH NU ÄR DE FAKTISKT ATT ROBIN SKA FIXA MIN BLOGG IDAG !
så jag hoppas de blir bra,annars är de han vi ska döda ;)
http://robiinarvidsson.blogspot.com/

Orkar inte heller ta några nya bilder,för ah,har inget att ta med,
så lägger inte in någon bild nu..


~Tårarna rinner, hoppas vinden tar vändning,
Du måste tro mig grabben, jag vet hur du känner, 
helt jävla ensam, känslor som dödar.
Violer är blåa, mina rosor är döda.~
-Min ögonsten och livets diamant,
att du är min det kan inte vara sant.
Som en ängel från himlen förtrollade du mig, 
och jag lovar dig jag kommer aldrig såra dig.'

Kommentarer
Postat av: Malin

- Roligt att du är med i dagens blogg, jag hör av mig när vinnarna är dragna, ha en fin dag sötnos!

2011-08-10 @ 11:29:22
URL: http://nightmarecandyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!