Web Toolbar by Wibiya

HALMSTAD , hell yeah (y'

nu är jag i halmstad,
och jag har inte ett skit att göra..
så kommer typ ligga här hela tiden och lyssna musik ):
Höhöhö , ös regnade innan när jag köpte godis <'3
inte kul .. och min moster är kul .. så jag dog när vi åkte ner .. o.o
men nu..nu ska jag se film :D
hihi hejdå ;*
-Förlåt för att jag aldrig riktigt tog in dig i mitt liv
Att jag höll dig utanför så mycket var sån fittstil
Förstog det inte då för jag var alltid ditt allt.'
-Jag vet inte vem jag är,
men jag vet att jag är din.
Sålänge du vill.'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!