Web Toolbar by Wibiya

Svar på frågestunden.

Brukar du leka med dig själv?
Nej,aldrig.
Anser du att fjortis är ett utseende eller ett beteende?
Ett beteende,men oxå ett utseende.
När du har svarat på följande fråga, känner du då någon som är fjortis?
Jag vill inte dömma mina vänner/folk jag känner,för fjortis är inget man vill va,
men nej,jag känner ingen som är "fjortis".
Vad i livet är de som är viktigast för dig?
Familj,vänner & lycka.
Hur många seriösa förhållande har du haft ? :)
Två. Men dom killarna var inte speciellt trogna.
Vem hade du sex med senast ?
Och hur länge sen va det ?
Jonathan,den 15/7.
Jag har hört att du har klamydia äre sant ?
Nej.
haru herpes i ditt bajshål ?
Nej.
hört att du kallas hora,
för att du ligger med alla.
är du stolt över det?
och äru stolt för din klamydia alla snackar om?
om du inte är de kan du la lugna ner lite och sluta playa folk och knulla andra.
Jag ligger inte med alla,Jag har inte klamydia.
Jag playar ingen,och jag knullar inte alla/andra.
Jag håller mej till en kille.
Hur började du blogga?
Hahah jadu,jag minns inte,fick bara tanken av att jag ville skriva ner mitt liv,
för de var så mycke just då jag började,så jag ville kunna läsa senare.
Vad är roligast med att blogga?
Det är väl just de att få dela med sej av min dag.
Roligast med bloggen?
Finns nog inget som är speciellt roligt MED bloggen..

Tråkigaste med bloggen?
Att jag inte fattar ett skit,haha,vet inte ens hur man lägger in en header .. xd

Hur länge har du haft bloggen?
Sen i mars :)

Kommentarer
Postat av: Sanna (:

Sv; tack för svaren, och det där med header och det är klurigt ibland men :) om du vill ha hjälp så kan jag försöka förklara hur man får en header, för annat.. (jag hade också problem när jag skaffade enblogg i början)

2011-08-09 @ 08:40:49
URL: http://fotbollssanna.blogg.se/
Postat av: beatrice svendsen

"hört att du kallas hora,

för att du ligger med alla.

är du stolt över det?

och äru stolt för din klamydia alla snackar om?

om du inte är de kan du la lugna ner lite och sluta playa folk och knulla andra."



lol klamydia haha , antingen äre ju någon som inte får något alls och är avis , lr så äre ditt självförtroende den försöker trycka ner.. herregud , den som skrev kommentaren kan ju skaffa ett liv ist? :) lr vad tycker du jane? svara helst i ett inlägg :D

2011-08-13 @ 13:51:57
URL: http://psusyarft.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!